Jumaat, 18 Oktober 2013

Maaf atas dosaku

Assalammualaikum...
Salam sejahtera salam 1 malaysia..
Demiallah... setiap ayat saya ikhlas dari hati ini...
Pernah saya bahagia..ada mak cik..pak cik...mak njang ..pak njang ..ada biras..yang happening..
Sayangnya,xpernah saya ucap syukur pada Allah kerna kebahagiaan itu.. lalu Allah tarik bahagia saya dan saya dirundung celaka, derita dan luka.
Tak pernah saya kesal mengenali awak semua.. julang beribu kali, si suami berpesan baik berpada2 jangan sampai hati sendiri menderita.
Saya akui, saya lupa kini dan saya ingat kembali kerna derita itu milik saya..
Saya mengaku ada silapnya, cakap kadang xserupa bikin .. xsedar dengan bahasa dan kefahaman yang keluar dan yang diterima.. maaf dan ampun saya hulurkan buat anda yang pernah tersentap dengan kata2 saya atau disebaliknya..
Saya hanya insan biasa yang selalu buat silap antara sedar atau tidak..
Saya minta halalkan makan minum saya jika kita memang pernah berkongsi segalanya..
Dan, segala kata kesat buat saya dan jika pernah awak lemparkan dan kebencian awak sangat menebal...saya sudi memaafkan awak semua.. biar kata itu pergi berlalu walau perit untuk saya terima.. apa pun pengalaman membuat saya sedar istilah hidup ini..terima kasih.

                                            NN_05

Tiada ulasan:

Catat Ulasan